Viesti viisaasti ja tarjoa parasta palvelua!
Koulutuksessa käydään läpi teorian ja konkreettisten harjoitusten avulla henkilökohtaisen viestinnän merkitys asiakaspalvelussa. Havainnolliset ja hauskat harjoitukset antavat vinkkejä oman esiintymisen vahvistamiseen ja omien vahvuuksien hyödyntämiseen erilaisissa vuorovaikutustilanteissa. Asiakaspalvelua tarvitaan monilla eri toimialoilla niin yrityksissä kuin julkisella sektorilla. Panosta hyvään palveluun ja lisää asiakas- ja työtyytyväisyyttä.
Koulutuksen teemoja mm.:
Minä asiakaspalvelijana
- ammattitaito ja palveluasenne ratkaisevat
- persoonan ja palveluiden myynti
- oma persoona pelissä
- käyttäytymistyylit
- elekielen merkitys viestinnässä
- erilaisuusosaaminen – avain ihmisten kohtaamisessa
Parasta palvelua
- haastavat työtilanteet
- minä työtoverina
- sisäinen asiakas- ja viestintäpalvelu
- mistä syntyy hyvä joukkue
- lisämyynnillä enemmän euroja
Onnistu ja jaksa palvelutyössä
- muutos uuvuttaa ja innostaa
- mistä lisää intoa palvelutyöhön jatkuvassa muutoksessa?
- koetellaanko työhyvinvointiani?
Kenelle:
- Koulutus sopii kaikille, jotka haluavat vahvistaa omia viestintä- ja vuorovaikutustaitojaan.
- Asiantuntijapalveluja tarjoaville yrityksille ja asiakaspalvelutehtävissä toimiville henkilöille.
- Myyntitiimeille
- Organisaation ulkoisen ja sisäisen palveluprosessin kehittämiseen
Koulutus voidaan muokata eri teemoista asiakkaan tarpeisiin sopivaksi.